Rejestry, ewidencje, archiwa Drukuj

Prowadzone przez szkołę rejestry czy ewidencje obejmują zbiór typowy dla jednostek budżetowych (w szczególności w zakresie rachunkowości, ewidencji składników majątkowych, ewidencji kadrowej) i zbiór typowy dla szkół. Archiwizowane są te zasoby, które podlegają takiemu obowiązkowi.

Wykaz rejestrów i ewidencji prowadzonych w Liceum Ogólnokształcącym im. Henryka Sienkiewicza w Nowej Rudzie:

Rejestry, ewidencje:

  • rejestr wydanych legitymacji szkolnych
  • rejestr wydanych świadectw ukończenia szkoły
  • rejestr wydanych świadectw dojrzałości
  • rejestr wydawanych aktów nadania stopnia awansu zawodowego nauczycieli
  • rejestr pieczęci
  • rejestr delegacji służbowych
  • ewidencja druków ścisłego zarachowania

Archiwum:
Zasób archiwalny Liceum Ogólnokształcącego im. Henryka Sienkiewicza w Nowej Rudzie stanowi dokumentacja powstała i powstająca w związku z działalnością szkoły:

  • dzienniki lekcyjne
  • księgi arkuszy ocen
  • księgi protokołów z posiedzeń Rady Pedagogicznej
  • projekty organizacyjne
  • akta osobowe pracowników
  • listy płac
  • kartoteki wynagrodzeń
  • kartoteki zasiłkowe
  • plany budżetowe
  • bilanse
  • dowody bankowe
  • dowody kasowe
  • dokumentacja finansowa i księgowa
  • dokumentacja techniczna
  • dokumentacja dot. rekrutacji, organizacji i innych spraw organizacyjnych.

Dane osobowe są pod ochroną, a sposoby i zasady ich udostępniania są realizowane zgodnie z wymogami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 883 z późn. zm.)

Wytworzył: Robert Zynkowski
Data informacji: 2016-11-03 09:54:41
Opublikował: Konrad Kałwak
Data publikacji: 2016-11-03 10:56:27
Odsłon: 1590
Dziennik zmian