Kontrola zarządcza
Wersja z: 2017-01-12 11:53:15. Zapisał: Konrad Kałwak

Kontrola zarządcza – specyficzne rozwiązanie organizacyjne, tj. koncepcja teoretyczna, którą urzeczywistnia się w praktyce organizacyjnej, aby przezwyciężyć określone problemy w organizacji i osiągać zakładane rezultaty. Kontrola zarządcza to system procedur, instrukcji, zasad i mechanizmów, które wspomagają zarządzanie zmierzając do uzyskania – przez kierownictwo – pewności, że cele jednostki zostaną osiągnięte.

 

Oświadczenie o kontroli zarządczej w Liceum Ogólnokształcącym im. Henryka Sienkiewicza w Nowej Rudzie za rok 2015

Plan działalności według obszarów na rok 2017

Sprawozdanie z realizacji działalności - rok 2016


Szukaj

Licznik odwiedzin

Odsłon : 106475

Zalogowanych on-line

Naszą witrynę przegląda teraz 5 gości 
Biuletyn Informacji Publicznej, Copyright by Robert Zynkowski 2011. e-mail